Wyniki wiosennego rozdania!

Cześć!
Wiem, że nikt nie lubi czekać długo w niepewności, ja sama nie znoszę czekania, więc ogłaszam wynik wiosennego rozdania. 

W rozdaniu wzieło udział 29 osób! Jestem zaskoczona i bardzo dziękuję wszystkim za zainteresowanie! Chciałabym rozdać więcej nagród, ale niestety mój budżet na to nie pozwala...dziękuję wszystkim jeszcze raz. Nowo przybyli mam nadzieję, że  zostaniecie ze mną na dłużej. Przy okazji poznałam kilka naprawdę ciekawych blogów, na które będę na pewno zaglądać :)

A teraz przedstawiam Wam przebieg losowania no i przede wszystkim wynik :)


Wszystkich uczestników spisałam na karteczkach :)

Wyciełam pojedyńcze losy.

O wylosowanie zwycięzcy poprosiłam mamę, by to na niej spoczywała odpowiedzialność za wynik :D

Oto zwycięzca!

 Adriana Ostaszewicz - serdecznie gratuluję! Los Ci sprzyja :) 

Mam nadzieję, że wybaczysz mi to, że napisałam Twoje imię z podwójnym ,,n". Zobaczyłam ten błąd dopiero po wylosowaniu. Przepraszam za literówkę  :)
Już wysyłam do Ciebie maila!


Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za udział i poważne podejście do tematu! Obiecuję, że jeszcze będzie wiele konkursów i mam nadzieję, że również przypadną Wam do gustu.

24 komentarze :

  1. Szkoda :(
    Ale gratulacje dla Adriany:)
    I ja też napisałabym Adrianny... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze konkursy Kasiu :) Zwykle to imię piszę się właśnie przez dwa ,,n" i ja z rozpędu tak napisałam :)

      Usuń
  2. Gratuluję. Miałam wziąć udział w rozdaniu, ale w końcu przegapiłam ostateczny termin. Następnym razem będę bardziej uważna. :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Nie szkodzi, już się przyzwyczaiłam do tak drobnych pomyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje;)
    A ja na pewno zostaję na dłużej, spodobało mi się tutaj i to bardzo ;)
    Mam nadzieję, że również raz na jakiś czas zawitasz do mnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) jasne że zajrzę! Nie zdążyłam dokładnie obejrzeć wszystkich profili ale mam zamiar to nadrobić :)

      Usuń
  6. Aż muszę się cofnąć i sprawdzić co to za rozdanie było i poszperam sobie jeszcze po wcześniejszych postach ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka