Pierwsza wycieczka rowerowa - zdjęcia


Wiosenne kadry :)










28 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :) dziekuję!

      Usuń
  2. Aż szkoda siedzieć w domu. Za oknem piękna pogoda tylko spędzać czas na powietrzu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie zaczyna się robić zielono:) Fajne fotki a kilka miejsc wygląda zupełnie jak u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej może jesteśmy z tych samych okolic ;)

      Usuń
  4. Ale widoki - od razu chce się iść na spacer! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Widzisz już się odezwałaś! :) Czekam na więcej fotek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Jakbym nie była chora to już dawno wskoczyłabym na rowerek! :/
    Zostałaś nominowana!
    Więcej informacji tutaj: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-5.html
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich okolic *.* Wiosna to chyba najpiękniejsza pora roku, z wielką chęcią jeszcze kiedyś zobaczę jakieś twoje wiosenne kadry :)
    Pozdrawiam
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia są świetne, ale w pierwszym i dwóch ostatnich to się zakochałam! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) jaj znajde chwile to zajrze na bloga pozdrawiam!

      Usuń
  9. Przepiękne! :) Lubię wiosnę, mimo że kocham jak szalona :D Ale to wiosenne powietrze i widok jak wszystko budzi się do życia - bezcenne!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki i zdjęcia :) Aż żałuję że brak mi talentu :( Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie i słonecznie! Muszę przyznać, że Twoja wycieczka rowerowa odbyła się w ładniejszych okolicznościach niż moja ;P. Szczególnie podoba mi się zdjęcie drogi naprzeciwko drzew.
    Z jakiego rejonu jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kadry. I takie spokojne. Masz oko,jak mówił mój wujek,fotograf z zawodu. Naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka