Dzień dobry! ♥

Jestem już w domku i mimo, że po 3 miesiącach nieobecności nie wiem za co mam się zabrać, to jedno wiem na pewno: stęskniłam się za Wami strasznie i nie mogę się doczekać aż zacznę nadrabiać zaległości na Waszych blogach, moich ulubionych stronach, aż usunę cały nagromadzony spam z poczty. Wróciłam! I nigdzie się nie wybieram, więc mam duuużo czasu.

Przyznam się do strasznej zbrodni - przez 3 miesiące nie przeczytałam w całości ani jednej książki! :( Jakieś tam kawałeczki. Ale moja zbrodnia jest usprawiedliwiona, bo naprawdę ciężko pracowałam i co wieczór padałam na nos. Nieliczne chwile wolnego spędzałam na zwiedzaniu, albo po prostu na spaniu. 
Moja tęsknota za domem i książkami była straszna, miałam w ostatnich tygodniach kilka złych chwil właśnie dlatego, ale doczekałam się lipca i już zapomniałam o tym wszystkim! 

Z przyjemnością pokażę Wam teraz kilka zdjęć z mojego pobytu w pięknej Holandii. Ich jakość nie jest porywająca, bo nie miałam ze sobą lustrzanki, ale mam nadzieję, że się spodobają. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem - nawet nie wiecie, ile mi to dało siły!


Dzień dobry -więcej już nie znikam :)

Zuiderpark to cudny park w Hadze. Zdjęcia które mam, nawet w najmniejszym stopniu nie oddają jego wspaniałości.

Haga jest przepiękna!



W Muzeum Figur Woskowych spotkałam Daniela Craiga i zostałam dziewczyną Bonda !

Spotkałam tam wiele osobistości, ale to Hannibal Lecter jak zwykle był najbardziej przerażający i fascynujący!

Morze Północne. Niestety ciągle było zimno i nie miałam okazji się zamoczyć.


:)

Amsterdam

Miałam okazję znowu zobaczyć klimatyczny Amsterdam...

...i ponownie zrobił na mnie wrażenie. Polecam.


Zdjęcia autorstwa
Little Black


8 komentarzy :

  1. Patrzę się na zdjęcie na ławeczce i myślę sobie "Miałam podobne buty" :D
    Amsterdam jest śliczny i z pewnością kiedyś odwiedzę Holandię.
    Dobrze, że wróciłaś :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. A no miło cię widzieć z powrotem, dawno cię tu nie było i cieszę się, że już wróciłaś:). Zdjęcia są super, a sama Holandia wydaje się być piękna...<3. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzień dobry, dzień dobry ;) tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie witaj w domu :)
    Piękne zdjęcie!

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam :)
    Bardzo się cieszę, że już wróciłaś! Ja aktualnie przebywam w Irlandii, ale cały czas zyję blogiem ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, ale cudownie! Sama bardzo chciałabym odwiedzić Holandię, bo myślę, że to jeden z piękniejszych i bardziej oryginalnych krajów w Europie, który niestety bardzo często jest pomijany...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nową dziewczyną Bonda??? Szacun! :)
    Cieszę się, że już wróciłaś, zapewne masz trochę do ogarnięcia. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Nigdy nie byłam w Holandii :(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka