Półkowe zaległości - czyli jest co czytać!

Witajcie!

Po powrocie do domu przejrzałam swoją listę książek ,,koniecznie do przeczytania", a później spojrzałam na swoje półki i przeraziłam się! Postanowiłam, że poskromię swoje zachcianki i zajmę się tym co mam, bo niedługo zostanę zasypana stosami fantastycznych książek, które ciągle odkładam na potem. No cóż... książka nie ma zbyt długiego życia wśród reklam i gorących zapowiedzi. Ciągle pojawia się coś nowego, portfel piszczy, ale ale! Uwielbiam swoje hobby i gdyby nie blog, na pewno nie miałabym tak pięknego widoku w pokoju. Jednak dzisiaj niecierpliwie czekałam na listonosza, ponieważ czekałam na te dwie pięknotki:



,,Ugly Love" miała swoją premierę podajże w kwietniu, ale niestety nie miałam już kiedy jej kupić. Uwielbiam książki Hoover i wiedziałam, że będę ją miała! 



O tej książce słyszałam bardzo dawno temu. Wiecie, ten ostatni szum wokół filmu trochę mnie zniechęcił i miałam poczekać, aż wszystko przycichnie, ale Asia z bloga Niebieska Zakładka napisała tak piękny post o tej pozycji, że postanowiłam nie czekać. Hołduje zasadzie najpierw książka, potem film, więc nie oglądałam. Cieszę się za to z tej filmowej okładki, bo bardzo lubię tych aktorów.


Ale na tym nie koniec! Zobaczcie co ja mam m.in nieprzeczytane na półkach, nie wspominając o tym co mam na Kindlu... o tym innym razem.




Same perełki czekające na swoją kolej... Zadanie dla Was - zmotywujcie mnie do ich przeczytania, a najlepiej to niech zabierze mi ktoś portfel, bym powstrzymała się przed zakupami ;)

LB

20 komentarzy :

  1. Ależ piękne stosisko, a jakie bogate! Ugly love oraz Zanim się pojawiłeś mam już dawno za sobą i obie mi się podobały. Ciekawi mnie twórczość Matthew Quicka, czekam więc na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zajrzę zobaczyć :) już niedługo

      Usuń
  2. "Listy niezapomniane" - podobno dotykają duszy. :) Ja sama też ostatnio mało czytałam. Za dużo pracy, a w chwilach wolnych za wiele wspaniałego się działo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno :) tak lato dużo się dzieje :)

      Usuń
  3. Łe... ja to mam z 40 książek nieprzeczytanych :D! Sama mam też własnie wśród nich Endgame i Listy niezapomniane, chociaż je mogę uznać za w połowie przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko część nie przeczytanych ;) ale 40 to chyba nie nalicze ^^ buziaki :*

      Usuń
  4. ,,Zanim się pojawiłeś " bardzo chciałabym przeczytać ;) A potem obejszreć film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytam to się wypowiem czy warto jeśli tak, to spróbuję Cię przekonać :)

      Usuń
  5. O rany rany ile wspaniałości! :))
    "Ugly Love" i "Zanim się pojawiłeś" czytałam niedawno; pierwsza dla mnie średnia, druga po prostu wspaniała!!! <3 A ze stosiku to czytałam młodzieżówki M. Quicka i przepadłam; uwielbiam tego autora :). Zazdroszczę tyyylu książek w domu (choć ja też jakoś tak mam, a wciąż kupuję nowe :D); i taaak, będziemy Cię motywować!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz wyślę Ci adres, na który możesz przesłać portfel hihi :)
    A szczerze, to sama potrzebuję motywacji. Dziś kończy się mój dwutygodniowy urlop i nie przeczytałam nic z półki. Dziś to w ogóle jakoś nie mam na nic ochoty, upiekłam ciasto, zrobiłam sałatkę i trwonię czas w internetach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O znam ten ból :) hahaha dobrze czekam ! ;)

      Usuń
  7. Planuję przeczytać "Zanim się pojawiłeś", jestem tej historii naprawdę ciekawa. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pocieszę cię - mam zdecydowanie więcej książek do nadrobienia haha. I pytanie: kiedy przestanę je kupować i zajmę się starszymi pozycjami :D. Ja też byłam zniechęcona tym szałem na "Zanim się pojawiłeś", ale to, że nie ma o niej niepozytywnych recenzji to już chyba jest znak! Może też ją zgarnę do siebie?
    Miłego czytania! Pozdrawiam :)

    #SadisticWriter
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, jestem pocieszona :D ale to tylko dlatego, że trochę mnie nie było więc nie ma takiej tragedii :) dziękuję za odwiedziny !

      Usuń
  9. Polecam "Endgame", "Listy niezapomniane", "I wciąż ją kocham" no i oczywiście "Prawie jak gwiazda rocka" - zakochałam się w tej książce :) Teraz czytam Wybacz mi Leonardzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Tym bardziej muszę się szybko zabrać za Quicka!

      Usuń
  10. Znam to :D Ale piękne pozycje, czytaj!!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zanim się pojawiłeś" ja ja jestem ciekawa tej książki! Biję się z myślami, czy zakupić. Sama nie wiem...:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka