Festiwal Stolica Języka Polskiego w Szczebrzeszynie - krótka relacja

źr.
Cześć!
Wczoraj miałam okazję pojawić się w Szczebrzeszynie i chociaż jeden dzień spędzić na Festiwalu Stolica Języka Polskiego o którym większość Was na pewno słyszała, bo był szeroko promowany. Było piekielnie gorąco, ale warto było trochę się upiec i zobaczyć to fantastyczne wydarzenie. Zapraszam Was na króciutką fotorelację!




W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie :)

Śliczny Kościół Św. Mikołaja

Centrum Szczebrzeszyna

Festiwal trwa do jutra i naprawdę jest czego posłuchać! 

Pomnik Polski Walczącej

Takie widoki po drodze.

Coś co blogowe moliki lubią najbardziej - stoisko z książkami!


Posłuchałam bardzo ciekawej dyskusji na temat: Papier czy Internet? Czy potrzebujemy pism literackich?
Spotkanie prowadził mój były wykładowca z UMCS  i redaktor naczelny czasopisma literackiego Akcent Bogusław Wróblewski.



Spotkanie autorskie z Michałem Rusinkiem, sekretarzem Wisławy Szymborskiej, autorem książek dla dzieci, wykładowcą UJ.



To było bardzo wesołe i bardzo ciekawe spotkanie. Rusinek opowiadał o poetce, przytaczał anegdoty, mówił o swojej książce Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej. Świetny, kontaktowy człowiek!


Moja zdobycz 






http://stolicajezykapolskiego.pl/


Little Black

5 komentarzy :

  1. Wszystkie ciekawe wydarzenia są tak daleko ode mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście również nic się nie dzieje, a do tych, w których są takie interesujące wydarzenia mam za daleko. :/ Ale jak wiadomo dla chcącego nic trudnego i mam nadzieję, że w końcu uda mi się wziąć udział w takim festiwalu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żałuję, że mnie tam nie było :]

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka