Podsumowanie lipca

Hej hej!
Jak Wam mineła pierwsza połowa wakacji, która przeszła już do historii? Mi bardzo szybko. Został jeszcze sierpień jeden z moich ulubionych miesięcy, bo m.in miesiąc moich urodzin. 
W lipcu reaktywowałam bloga, który w końcu funkcjonuje normalnie, ale czasu na czytanie nie mam aż tyle, ile bym chciała. W poniedziałek kupiłam swoje pierwsze auto i ono obecnie zajmuje całą moją uwagę, a jeszcze sprawy urzędowe, które będę musiała pozałatawiać przyprawiają mnie o zawrót głowy. Może jednak w kolejkach będzie czas na czytanie :)

Zrecenzowane w lipcu:



Obecnie wyczytuję półkowe zaległości, bo mocno nadszarpnełam swój budżet i o nowych książkach muszę zapomnieć :)
Wszystkie recenzje znajdziecie w spisie na górze, przyznam że mam problem, by wybrać najlepszą z lipcowych lektur, bo każda jest warta uwagi i niezwykła.

Z cyklu Piątek, piąteczek, piatunio ukazały się takie teksty:


Zapraszam również na quiz o Harrym Potterze!

A co w sierpniu? Może pojawi się jakiś konkurs? :) Wszystko w swoim czasie !
Buziaki
LB

PS. Potrzebuje pomocy! Nie mogę dodać na bloga gadżetu w którym byłby odnośnik do blogowego Instagrama. Nie mam pojęcia dlaczego wyskakuje mi informacja, że nie ma uprawnień do zdjęć i nie wiem czy ja coś poprzestawiałam czy o co chodzi. Czy ktoś może pomóc?

11 komentarzy :

  1. Wiesz, że mam ten sam problem z Instagrmem! Próbowałam na wszystkie sposoby i nic! Bardzo bym chciała przeczytać Portret Doriana Greya:) Pozdrawiam. Jak będę wiedziała więcej o tym problemie dam Ci znać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! No ja też nie mam pojęcia w czym problem....Książkę polecam :)
      :*

      Usuń
  2. Książki nie miałam jeszcze okazji czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety z instagramem nie pomogę, mi to ogarniała jusssi.pl
    A książki faktycznie bardzo ciekawe czytałaś:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi urlop minął w takim samym tempie- błyskawicznie :)
    "Zanim się pojawiłeś" czytałam, "Ugly love" mam w planach...od dawna (odkąd kupiłam na premierze) :P
    Z chęcią pomogłabym z instargramem, gdybym tylko umiała :(

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej kusi mnie książka "Zabić drozda". Myślę o niej już od pewnego czasu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również staram się wyczytywać zaległości, ale średnio mi to idzie ;) Udanego sierpnia!

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwny problem z Insta... ja nie miałam tego problemu. Robiłam zgodnie z tym -> http://vademecumblogera.pl/2014/11/jak-stworzyc-i-dodac-na-bloga-galerie-zdjec-z-instagramu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie lipiec przebiegł tak szybko, że niemal nic nie przeczytałam:( wstyd, wstyd, wstyd.. co do instagrama też miałam ten problem, więc dodałam po prostu zakładkę z odnośnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kupna auta :D! Oby się sprawował! No i żeby przybyło pieniążków na nowe książki - z drugiej strony: warto nadrobić półkowe zaległości ;).
    Pozdrawiam.
    #SadisticWriter
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z racji zakupu auta życzę szerokości :)
    Mi lipiec z wiadomych względów minął szybko i mało czytelniczo ;p

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka