Piątek, piąteczek, piątunio: Na jakie książki czekam baardzo niecierpliwie :>



Na pewno znacie to uczucie, gdy rozpoczynacie przygodę z jakimś cyklem i pierwszy tom Was powalił i wywołał wielkiego książkowego kaca, a na kolejne trzeba niestety poczekać. Serce rwie się do kontynuacji historii, a cierpliwość jest wystawiona na naprawdę ciężką próbę. Na jakie książki czekam z drżeniem serca? Czy utrzymają poziom pierwszego tomu? No i kiedy będą wydane u nas? 

1. „A Torch Against the Night” Sabaa Tahir
Pierwszy tom jest moim numerem jeden zeszłorocznej listy książek. Do tej pory, po tylu miesiącach, nie mogę się otrząsnąć po lekturze ,,Imperium ognia" pierwszego tomu cyklu An Ember In the Ashes. Czekam, czekam na dalsze losy Lai, Eliasa i Heleny, mam różne wizje tego, co wydarzy się dalej i szukam wszelkich informacji na ten temat. Zagraniczna premiera miała miejsce 30 sierpnia, a kiedy u nas? Będę śledzić zapowiedzi Wydawnictwa Akurat (póki co, nie ma jeszcze żadnych informacji) i mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będę miała ją w łapkach. Jestem ciekawa jak przetłumaczą ten tutuł.
2. ,,The Shadow" Sylvain Reynard

źr.


Nie spodziewałam się, że temat wampirów może mnie jeszcze zainteresować. ,,Raven" pierwszy tom cyklu The Florentine jest rewelacyjny! Podoba mi się klimat tej powieści, a sam Książe Wampirów jest bardzo interesującą postacią. Do tego romans, intrygi, mroczne i niebezpieczne miejsca - na coś takiego właśnie czekałam. Wyczytałam na FB Wydawnictwa Akurat, że kolejny tom będzie miał swoją premierę w IV kwartale tego roku. ,,The Shadow" - obiecujący tytuł.
RECENZJA PIERWSZEGO TOMU



Czytaliscie? Też wyczekujecie tak jak ja? :)

LB

3 komentarze :

  1. Niestety nie czytałam żadnego z pierwszych tomów tych książek, ale "Imperium ognia" od dawna mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raven czytałam z polecenia i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, czasem trzeba czekać, a ja nie jestem cierpliwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka