Stosik wrześniowy

Dawno nie było na blogu stosiku, a że ostatnio na moje półki przybyło kilka nowości, dziś chciałabym Wam je pokazać i troszkę o nich opowiedzieć.

  

  •   ,,Promyczek" Kim Holden. Niektórzy blogerzy pisali tak emocjonalne recenzje i zapewniali, że książka jest magiczna, cudowna itp. itd. że no cóż... złapałam się na ten haczyk (oczywiście świadomie) no i mam zamiar przeczytać, więc bójcie się mojej recenzji. ;) Oczywiście żartuję, jeśli książka będzie świetna, to na pewno będę ją polecać dalej. Wiem, że pojawił się drugi tom, więc jeśli będę powalona lekturą, odrazu po niego sięgnę.
  • ,,Wojny szpiegów" Adam Brookes - a to nowość od Wydawnictwa Muza. Jest to thriller szpiegowski, który zostanie wydany 28 września, więc na pewno na blogu pojawi się recenzja przedremierowa. Nie mogę się doczekać, by zabrać się za czytanie. Jestem bardzo ciekawa tego gatunku, bo nie czytałam zbyt wiele tego typu thrillerów.
  • ,,Zdrada" seria Niezwyciężona t.2 Marie Rutkoski. Po bardzo dobrym pierwszym tomie i zaskakującym, niesprawiedliwym, łamiącym serce zakończeniu, zdecydowałam się zabrać za drugi tom. Nie lubię zostawiać niedokończonych serii, chyba że pierwszy tom jest słaby, co zrozumiałe. Tutaj nie ma mowy o nudzie, już wkrótce się do niego dobiorę i oczywiście opowiem wrażenia. A tutaj poczytacie o pierwszym tomie, gdyby ktoś chciał zerknąć.
  • ,,Ostatnia piosenka" Nicholas Sparks. Obiecałam sobie, że nie kupię więcej Sparksa, bo dwie jego książki już od dawna kurzą się na półce i jakoś nie mam motywacji, by się za nie zabrać no ale... cena była atrakcyjna, a film bardzo lubię, więc kupiłam. Jeszcze przyjdzie na nie czas, próbuję się tak rozgrzeszyć ;)
  • ,,Sprawa Niny Frank" Katarzyna Bonda. Bonda - uwielbiam to nazwisko i mam zamiar zdobyć wszystkie książki autorki, bo uważam, że jest objawieniem w naszej rodzimej literaturze. Tymczasem, muszę nadbrobić zaległości. Niedługo premiera ,,Lampionów", więc będzie co czytać.
I tak oto prezentuje się stosik czy może book haul, co jest teraz bardzo popularnym określeniem. Ja jednak wolę nasz polski, miły dla ucha odpowiednik. Książki są bardzo zróżnicowane, ale ciężko mi wskazać ulubiony gatunek, czytam wszystkiego po trochu. Recenzje będą się pojawiały i mam nadzieję, że będziecie zaglądać.

Miłego popołudnia wszystkim odwiedzającym
Little Black

10 komentarzy :

  1. Przepiękny stosik! Co do Bondy, niedawno zdecydowałam się poznać twórczość tej autorki i jestem w niemałym szoku. Naprawdę - to jest coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Ostatnią piosenkę" polecam, choć książka bardzo podobna filmu, a raczej film do książki, to o wiele bardzie płakałam przy czytaniu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnią piosenkę czytałam milion lat temu - uwielbiam :)
    Sprawę Niny Frank zakupiłam ostatnio w Biedronce :)
    Promyczek mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Biedronce jest chyba znowu sporo książek, bo ostatnio jak byłam to widziałam tylko jakieś szmiry - czas się wybrać. Co do ,,Promyczka" to jestem ciekawa i dam znać co myślę :)

      Usuń
  4. No to czekam na recenzję. Bonda ostatnio króluje na regałach i mnie też czeka następna część, ale najpierw zmierzę się z R. Mrozem. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkradłabym Ci kilka z tych pozycji :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie "Promyczka" oraz "Ostatnią piosenkę". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia piosenka podobała mi się chyba najmniej ze wszystkich książek Sparksa. Denerwowała mnie główna bohaterka, taka typowa zbuntowana nastolatka, ech. Promyczka nie lubię, rozczarował mnie po całej linii. Wojnę szpiegów też miałam okazję zrecenzować, ale w tej chwili mam tyle egzemplarzy recenzenckich, że zrezygnowałam. Czekam więc na Twoją recenzję :)

    Pozdrawiam, Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka