Dwa lata jestem z Wami!



Nawet nie wiecie jak miło jest mi napisać te słowa: mój blog obchodzi dzisiaj drugie urodziny! Kiedy to minęło? Nie mam pojęcia, ale wiem, że teraz nie wyobrażam sobie dnia bez tej strony.
Przez dwa lata nauczyłam się baardzo dużo. Blog nauczył mnie wyrażać własne zdanie, dzięki niemu przeczytałam wiele wartościowych książek i jeszcze wiele przede mną. Widzę ogromną przepaść między tym, jak to wyglądało na początku, a jak wygląda teraz i chyba o to właśnie chodzi, o rozwijanie się. Bardzo mnie cieszy liczba wyświetleń, każdy komentarz, każde miłe słowo, każdy mały sukces. Gdy nie było mnie przez kilka miesięcy z przyczyn losowych, ogromnie tęskniłam i wracałam z wielką radością.
Dziękuję moim czytelnikom! Wiem, że jest Was dużo, widzę to po statystykach, może nie zawsze zostawiacie komentarze, ale jeśli ktoś poświęci chwilę temu co napisałam, jeśli zachęcę go to do przeczytania jakiejś lektury, to więcej nic mi do szczęścia nie jest potrzebne. Nie mam parcia na jak najwięcej przeczytanych książek, nie publikuję dużo postów, ale wszystko co piszę, piszę szczerze. Wydaje mi się, że jestem bardziej świadomym czytelnikiem - to też zawdzięczam tej stronie.  Jeśli ktoś, kto czyta ten post, zastanawia się nad założeniem własnej strony - zachęcam! Radości jaką daje prowadzenie bloga, nie da się zmierzyć.


Jak zauważyliście zmieniła się nazwa bloga, dlaczego? Bo poczułam, że czas na zmiany. Pseudonimem Little Black posługuję się w internecie od wielu lat, ale uznałam że nie jest to dobra nazwa dla bloga. Myślałam przede wszystkim o zmianie adresu www, ale przekopując się przez odmęty internetu zrozumiałam, że wprowadzi to niepotrzebny bałagan. Wybrałam więc nową nazwę: Miejsce dla słów - nazwa ta zakiełkowała w mojej głowie i uznałam, że idealnie pasuje do mojej strony. Mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaicie :)
Rok temu pisałam, że jestem dumna z liczby wyświetleń. Wtedy było to 15,000, a teraz gdy jest to niemal 37,000 jestem w szoku.
A z okazji urodzin będzie konkurs, tylko dajcie mi czas na dopracowanie planu.


Jeszcze raz Wam dziękuję - jesteście moją radością!



Little Black :)

8 komentarzy :

  1. Gratuluję wytrwałości! Blogowanie z pewnością uczy systematyczności i pozwala poznać realia świata blogowego. Oby tak dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio także mój blog obchodził drugie urodziny. Jeśli publikuje się tak długo, a na dodatek regularnie, to od razu można zauważyć ogromną różnicę pomiędzy początkowymi postami i obecnymi :)
    Gratuluję Ci wytrwania przez tak wiele czasu i mam nadzieję, że Twój blog będzie obchodził kolejne urodziny :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Kolejnych szczęśliwych lat tutaj! :) A nazwa świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszelkich sukcesów i życzę jeszcze dalszego rozwoju!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! :) I życzę wielu pomysłów na bloga i dalszych sukcesów! Pozdrawiam!


    _____________________________________
    http://bit.ly/2evt5D1

    OdpowiedzUsuń
  6. To Ty jesteś naszą radością :) Życzę Ci kolejnych lat z nami :):*

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka