Book Tour z ,,November 9" - zapisy



Kochani, czy macie ochotę na przeczytanie książki Colleen Hoover ,,November 9" ? Jak pisałam tutaj,  jestem nią oczarowana. Pomyślałam o zorganizowaniu Book Tour, ponieważ sama uwielbiam takie zabawy i chętnie biorę w nich udział. Będę miała również piękną pamiątkę, którą zachowam i ustawię w honorowym miejscu w swoim domu. Jestem bardzo, bardzo ciekawa Waszych wrażeń z lektury. Do zabawy chciałabym zaprosić blogerów książkowych/urodowych/innych - ogólnie osoby posiadające bloga lub fanpage.

Regulamin Book Tour:

1. Book Tour ruszy, jeśli zgłosi się co najmniej cztery osoby, chętne do udziału w zabawie. Zgłaszacie się  pod tym postem, do 19 grudnia do 23.59. Jeszcze przed świętami wyślę książkę do pierwszej osoby, a ta do kolejnej itd. Kolejność zgłoszeń zdecyduje o miejscu w wężyku. 
2. Zgłaszać się mogą jedynie osoby, które mieszkają na terenie Polski. Wysyłka za granicę nie wchodzi w grę.
3.  Po zgłoszeniu proszę o kontakt mailowy: littleblack@poczta.onet.pl, aby podać swoje dane adresowe.
4. Czas na przeczytanie, zrecenzowanie i wysłanie książki do kolejnej osoby to 14 dni. Po przeczytaniu i zrecenzowaniu proszę Was o podesłanie mi linka do Waszej opinii na adres: littleblack@poczta.onet.pl 
5. W swojej recenzji/opinii proszę o uwzględnienie frazy "Book Tour", podlinkowanie do tego posta z regulaminem, umieszczenie zdjęcia pierwszej strony z wpisami poprzednich osób i oczywiście z Waszym wpisem.
6. Bardzo chciałabym, byście wpisali się na pierwszej stronie książki (wewnętrznej okładce, karcie tytułowej) i spisywali w miarę możliwości swoje wrażenia podczas lektury na marginesach, z tyłu książki, przylepiając karteczki, robiąc notatki ołówkiem itd. co tylko przyjdzie Wam do głowy. Chciałabym by książka ,,żyła". Oczywiście z rozsądkiem, by jej nie zniszczyć i by wystarczyło miejsca dla wszystkich. Proszę o poszanowanie książki, która jest moją własnością.
7. Proszę Was o wysyłanie książki kolejnym osobom listem poleconym priorytetowym, by nie zaginęła gdzieś na poczcie. 
8. Po zakończeniu Book Tour książka wraca do mnie i organizatorka czyli ja, opublikuję zdjęcie ze strony z waszymi wpisami na blogu, Instagramie i fanpage'u.
9. Zgłaszając się do Book Tour zobowiązujecie się do przestrzegania powyższego regulaminu.

Startujemy, gdy zgłosi się cztery osoby. Naprawdę warto! 😊


11 komentarzy :

  1. Książkę czytałam niedawno i pomimo moich obaw nawet mi się podobała, więc mogę szczerze zachęcić każdego do wzięcia udziału w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zobaczyłam post jak już mam wypożyczony egzemplarz z biblioteki. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia :) książka już wysłana do pierwszej osoby :) miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka