Zalotny tag książkowy

Cześć!
Już dawno nie  było na blogu żadnej książkowej zabawy, więc pomyślłam o zrobieniu tagu, który znalazłam w odmętach internetów :) Pod uwagę brałam książki przeczytane w tym roku, bo niedługo czas podsumowań, więc niech to będzie wstęp do list, które przygotowuję w ostatnich dniach grudnia  :)

  • Zauważenie - książka którą kupiłam ze względu na okładkę:

Było kilka takich książek, które zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia i spontanicznie postanowiłam je kupić.




  • Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis:

Bardzo byłam ciekawa ,,ósmej" części Pottera, która moim zdaniem, jest raczej ciekawym dodatkiem niż kolejną częścią.


  • Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania:

Bardzo podoba mi się styl pisania Remigiusza Mroza. To jest to, czego mi brakowało do tej pory w książkach, lekkość i poczucie humoru.


  • Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam zabrać się za kolejne:

Tutaj znowu wymieniłabym ,,Kasację" czyli cykl z Joanną Chyłką. Zakochałam się również w świecie wampirów i czekałam niecierpliwie na kontynuację. Oprócz tego saga Wiedźmińska, jest świetna!




  • Nocne rozmowy telefoniczne - książka dla której zarwałam noc:

Jestem okropnym śpiochem, więc raczej nie zarywam nocy dla książek, ale "Nieznajomy" Cobena to chyba najszybciej przeczytana przeze mnie książka w tym roku.

źr.

  • Zawsze w myślach - książka o której nie mogę przestać myśleć:

,,Wszystkie jasne miejsca" to książka o zagubieniu, samotności, miłości. Jeszcze długo pozostanie mi w pamięci.



  • Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi uczucia:

,,November 9" jest chyba najlepszym romansem jaki czytałam. Cudna opowieść. 



  • Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym:

To zdecydowanie ,,Zabić drozda". Powieść uniwersalna, którą powinien przeczytać KAŻDY.



  • Myślenie o przyszłości - książka, którą będę czytała jeszcze nie raz:

I tutaj znowu - ,,November 9". Na pewno jeszcze do niej wrócę.

LB

3 komentarze :

  1. Fajny tag :) Takiego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zabić drozda" koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wręcz manię kupowania książek tylko ze względu na piękne okładki i cóż... czasem jest to udany zakup, a czasem niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka