Zimowe kadry

Ostatnio znowu odkurzyłam aparat i dzisiaj przedstawię Wam kilka zdjęć. Aura zimowa, śniegu dużo, mam nadzieję, że będą Wam się podobać :)

Mam nadzieję, że taka zima utrzyma się do świąt.



Smutno ładny widok.




Bałwan też jest.



Po cukierkach został domek.



Takie widoki dookoła.



Zabrałam Gacka na spacer i taka radość. Nurkowanie w śniegu.



Stroicie swoje biblioteczki? U mnie już świątecznie.



Nikt nigdy nie kupuje mi na prezent książek... ale za to dostaję inne rzeczy.


A Wam co przyniósł Mikołaj? :)

8 komentarzy :

  1. ale ładne zdjęcia :)
    Też bym mogła ruszyć tyłek w plener :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia:) U mnie dziś wszystko się topi :((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, właśnie tak powinny wyglądać święta:). Pełno śniegu i ozdób^^! Masz ślicznego pieska:). Mikołaj niestety nic mi nie przyniósł, ale za to może odwiedzi mnie na Wigilii;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne zdjęcia <3 u mnie nadal śniegu brak :( wyślij go nieco do centrum ;) lampeczki powiesiłam na toaletce ale biblioteczkę też muszę przyozdobić, aby książkom smutno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje zdjęcia i takie klimatyczne :))

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka