Podsumowanie stycznia 2017

Cześć,
dziś krótkie podsumowanie stycznia. Miałam w planach około 7 książek, ale jak zwykle nie wyszło. Mam nadzieję, że przynajmniej uda mi się w tym roku moje postanowienie, by przeczytać 52 książki przez cały rok.
Luty zgodnie z zapowiedzą będzie u mnie miesiącem Wiesława Myśliwskiego. Mam zaplanowane 3 książki tego autora: "Traktat o łuskaniu fasoli", "Widnokrąg", "Nagi sad".
Myśliwski jest genialnym pisarzem, jego książki można interpretować na mnóstwo sposobów i cieszę się taką perspektywą lektur.
W styczniu przeczytałam 4 książki:

Z pierwszej lektury nie jestem zadowolona, ale pozostałe przekroczyły moje oczekiwania. Wszystkie recenzje znajdziecie pod linkami. 
Cieszę się, że 3 książki są polskich autorów i mam nadzieję, że będę tak trzymać.
Na blogu trwa również mój Book Tour. Pojawiły się problemy z wysyłką do trzeciej osoby, ale mam nadzieję, że książka jednak dotrze do Oli już bez komplikacji.

Piosenka miesiąca:


Bednarek powraca z nową piosenką, która ma bardzo osobisty tekst. 

8 komentarzy :

  1. Behawiorystę na pewno przeczytam :) Dzięki Tobie zaczęłam czytać Mroza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też mam taką nadzieję! Musi dotrzeć! Gratuluję wyników i zazdroszczę, że już przeczytałaś "Behawiorystę" - u mnie wciąż kurzy się na półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na opinie o powieściach Myśliwskiego - może w końcu zmotywują mnie do poznania jego twórczości. Za to ja w tym miesiącu zabieram się za "Behawiorystę". Powodzenia w lutym! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jakoś nie za bardzo mam ochotę na książki Mroza, ale na przykład Behawiorysta bardzo mnie intryguje i może w końcu się kiedyś zdobędę na jego przeczytanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. To i tak dobrze, ze przeczytałaś cztery książki, bo ja tylko (i niestety) dwie - nauka na konkurs pożera mi czas :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Krew elfów to mega lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja zazdroszczę każdemu, kto po raz pierwszy czyta "Wiedźmina". Chciałabym zapomnieć go, by móc go ponownie przeczytać po raz pierwszy. :)
    Zaczytanego lutego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też przeczytałam Behawiorystę w styczniu :D :D


    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka