Stosik - marzec 2017

W związku z groźbą ustawy o stałej cenie książki blogerzy książkowi i ogólnie czytelnicy drżą i zastanawiają się jak to będzie. Sama się tym martwie, że nie będzie mnie stać na kupienie większej ilości książek po stałej cenie i biedny robaczek będę musiała czekać rok, by złapać jakąś promocję. Dyskusje na ten temat trwają i nie dowiemy się co będzie, dopóki ustawa nie wejdzie w życie. Może skończyć się to różnie i tak naprawdę możemy tylko czekać, wyrażając swój liczny sprzeciw, który być może da trochę do myślenia.
Korzystając jednak z tego, że póki co książki moge kupić w takiej cenie jaka mi odpowiada i polować na promocję, dziś pokażę Wam swoje najnowsze nabytki, bo to prawdziwe piękności. Szkoda tylko, że moja półka w magiczny sposób się nie powiększa 😊 Ostatnio przeliczyłam i mam na półkach ponad 100 książek i około 20 na czytniku. Kolekcja jest już naprawdę spora.



"Baśnie Barda Beedle'a" J.K Rowling
"Quidditch przez wieki" J.K Rowling

Zacznię od Wydawnictwa Media Rodzina, które pięknie wydało podręczniki Hogwartu. Przejrzałam je i z przyjemnością przeczytam i powórcę do Szkoły Magii i Czarodziejstwa i oczywiście je opiszę.


"Skazani na ból" Agnieszka Lingas - Łoniewska
Już od dawna poluję na książki autorki i zobaczymy czy polskie New Adult przypadnie mi do gustu.

"Immunitet" "Inwigilacja" Remigiusz Mróz
Skompletowałam całą serię o Chyłce i mam nadzieję, że zdąże je przeczytać zanim autor napisze kolejną część która ponoć uwaga: ma się pojawić jeszcze w tym roku! Szaleństwo. 

14 komentarzy :

  1. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz już Fantastyczne zwierzęta? (trzeci podręcznik z Hogwartu)? ja właśnie zamówiłam u chłopaka na urodziny Baśnie, nie mogę się doczekać aż je dostanę :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamawiałam Fantastycznych zwięrząt, bo nie wiedziałam czy mi się spodobają, ale teraz oglądam te zamówione książki i są tak wspaniałe, że chyba jeszcze zamówię :) Baśnie są cudne!

      Usuń
  3. Nic Ci kochana nie pozostało jak tylko spakować kufer i wyruszyć do Hogwartu ;)
    Piękny stosik i całkiem niezłą kolekcję stworzyłaś!
    Wiesz, myślę, że blogerzy i czytelnicy coś wymyślą, żeby obejść ustawę, jeśli taka wejdzie w życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na sowę już wiele lat ;)
      Miejmy nadzieję, że nie będzie krzywdząca dla czytelników.
      :*

      Usuń
  4. Ja porzuciłam serie o Chyłce po pierwszym tomie. Nie dla mnie to było.
    Podręczniki Hagwartu Rowling są pięknie wydane :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad kupieniem "Baśni..", zanim nie będzie mnie na nie stać przy moim kieszonkowym c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu miejscach są teraz w promocji :) to cienkie książeczki, więc dużo nie kosztują :) a cuda prawdziwe !

      Usuń
  6. Życzę miłego czytania ;* Ja na razie nie kupowałam podręczników z Hogwartu, ale kiedyś muszę je sobie kupić <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto - miłe dodatki do serii i utrzymane w potterowskim klimacie :)

      Usuń
  7. aaaa też chcę podręczniki Hogwartu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Arosie można je wyhaczyć w niezłej cenie :)

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka