25 faktów o mnie

Cześć,
pomyślałam o tym że zrobię dzisiaj troszkę luźny post i napiszę coś o sobie, a zainspirowała mnie do tego Gąska z bloga Lewa strona Literki M. Co prawda trochę już ujawniłam o sobie podczas robienia różnych LBA, ale to były szczątkowe informacje. Sama uwielbiam poznawać blogerów jako osoby, a nie tylko recenzentów. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)



1. Nie lubię swojego imienia.  A jeszcze bardziej nie znoszę zdrobnienia Iwonka - wrrrr! 

2. Kocham kolor czerwony i lubię mieć na sobie coś czerwonego, nawet jakiś malutki dodatek. Ten kolor dodaje mi energii i sił.

3. Jestem strasznie wrażliwa. Próbuję nad tym zapanować, ale nie zawsze się udaje. Wystarczy ckliwa scena w książce lub filmie i już muszę szykować chusteczki.

4. Nie znaczy to jednak że jestem cicha i zahukana. Potrafię walczyć o swoje, a czasami aż za bardzo kłapie jęzorem i później żałuję, że się tak uniosłam.

5. Jak mówią moi znajomi - najbardziej charakteryzuje mnie uśmiech. Lubię uśmiechać się do ludzi, a w smsach i elektronicznych wiadomościach nadużywam tych emiotykonek.

6. Jestem uzależniona od zachodów słońca. Zawsze z zachwytem patrzę jak kończy się dzień.

7. Mam bardzo miękkie serce przez co już wiele razy oberwałam po tyłku, ale ciągle niczego się nie nauczyłam. Jeśli ktoś mnie prosi o pomoc nie umiem odmówić nikomu. Sytuacja zmienia się, gdy ktoś mnie zawiedzie, wtedy drugi raz odmawiam.

8. Jestem straszną panikarą i od dziecka jestem bardzo ostrożna i uważna. To sprawia mi często kłopoty np. za kierownicą, ale powoli oswajam się z tym, że nie na wszystko mam wpływ.

9. Jestem w stałym związku od 9 lat. W przyszłym roku biorę ślub. To moja pierwsza miłość i  myślę że ostatnia.

10. Od dziecka nienawidziłam pomidorów, sam ich widok mnie odrzucał. Zmieniło się to kilka lat temu.

11. Dwa lata temu zupełnie sama na spontanie wyruszyłam w świat. Pojechałam do Holandii nikogo nie znając, nie mając pojęcia co mnie czeka, ani gdzie tak naprawdę jadę. Przerażenie dopadło mnie dopiero w środku nocy podczas przesiadki w Berlinie, gdy było za późno, by wracać. ;) Nie żałuję.

12. Bardzo szybko nawiązuje znajomości, ale prawdziwych przyjaciół mam niewielu. Kiedyś bardzo zawiodłam się na pewnej ,,przyjaciółce" i mocno to przeżyłam, bo bardzo mnie skrzywdziła. Ostrożnie dobieram ludzi wokół siebie.

13. Jestem okropną bałaganiarą, ale dobrze to ukrywam. Tzn. ogólnie na zewnątrz mam porządek, ale wystarczy otworzyć moją szafę, a wszystkie ubrania wysypią się na głowę ^^

14. Uwielbiam wszelkie pudełeczka, karteczki, bransoletki, świecidełka i różne tego typu pierdółki. Lubię drobne rzeczy.

15. Od dziecka mam bardzo grube, gęste i kręcone włosy, które co rano doprowadzają mnie do szału. Zresztą nie tylko rano.

16. Mam wykształcenie wyższe.

17. Nie jestem typową kobietą, nie lubię zakupów. Do sklepu wchodzę w gotową listą i spędzam w nim jak najmniej czasu, podobnie jeśli chodzi o ubrania.

18. Panicznie boję się owadów, a zwłaszcza bąków. Kiedyś rozorałam kolano uciekając przed ścigającym mnie owadem :D

19. Kocham fotografię. Przeglądam codziennie mnóstwo zdjęć i sama próbuję coś cykać. 

20. Potrafię odpisać na wiadomość nawet po tygodniu, przez co znajomi strasznie się na mnie wkurzają. 

21. Mam wiecznie zimne stopy i dłonie - nawet w lecie, gdy są upały.

22. Moim ukochanym zespołem jest zespół Coldplay, a piosenką "Clocks".



23. Lubię seriale i filmy kostiumowe i uwielbiam dźwięk uderzeń szabli o szablę.

24. Mam słabość do starych gazet i zdjęć. Lubię przeglądać gazety z przed kilku, kilkunastu lat.

25. Uwielbiam podróże i nowe miejsca. Jestem ,,włóczykijem" chociaż ostatnio nie mam za wiele okazji i możliwości, by gdzieś dalej podróżować, ale droga to mój żywioł.

5 komentarzy :

  1. Też jestem bardziej wrażliwa,a le raczej w sytuacjach życiowych. Podczas czytania nie płaczę, ale na filmach owszem, czasami zdarza się.
    13 to ja :P
    mam podobne włosy, tylko moje są proste ze względu na ich ciężar - gdybym miała bardzo krótkie włosy, prawdopodobnie byłyby kręcone ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bałaganiarą i naprawdę nie cierpię sprzątać. Chociaż staram się jakoś trzymać mieszkanie w ryzach;). Poza tym także nie przepadam za zakupami, dlatego w życiu nie powiedziałabym, że to cecha prawdziwej kobiety - jestem prawdziwa i jestem kobietą, Ty tak samo! A to, że większość ma zakupowy problem, to już ich sprawa:p

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że trochę nas łączy ;D
    Też panikuję, za bardzo ufam (moje cholernie miękkie serce!), lubię podróżować ;) Ale np. uwielbiam pomidory :D Fajnie jest się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dowiedziałam si wielu ciekawych rzeczy :)
    Cieszę się, że Cię zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jesteśmy do siebie bardzo podobne ;) ja mam geste, grube, ale proste włosy. Także nie kręcą mnie zakupy ;) Też czasami nadużywam emotikonek. Punkt 13, normalnie mnie rozwalił, bo mam tak samo i porządek nie utrzymuje się dłużej niż kilka dni :D
    Bardzo fajnie Ci to wyszło ;) niektóre rzeczy wiedziałam i były dla mnie oczywiste, ale dowiedziałam się też i nowych ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka