Podsumowanie marca 2017



No i mamy kwiecień! No i dobrze, bo tegoroczny marzec mnie wkurzał. Ciągle było zimno, mglisto i pochmurnie... ale nadeszła upragniona wiosna, a z nią postanowiłam w końcu wziąć się za siebie i zgubić parę kilogramów - walczę!

Zostawiam dla Was pierwsze wiosenne zdjęcia, które udało mi się zrobić kilka dni temu:






No dobra to teraz zajmijmy się sprawami książkowymi. W marcu przeczytałam 7 książek, na blogu pojawiło się 6 recenzji, ponieważ "Traktat o łuskaniu fasoli" jest książką o której nie można po prostu napisać tekstu na szybko. Moje przemyślenia się pojawią, ale w swoim czasie. 

W tym miesiącu miałam czytać książki Joanny Bator i wziełam się za "Rok królika", ale nie wiem czy ją wymęczę. Zrobię wszytko by ją skończyć, ale czuję się zniechęcona. Nie przepadam za tego typu przedziwną literaturą i naprawdę ciężko mi się ją czyta... miałam w planach "Piaskową górę", ale jest ciągle niedostępna w moich bibliotekach, a książki Bator są jednak drogie, więc skończyło się jak się skończyło. No cóż nie poddam się i będę realizować swoje wyzwanie, ale zaczęłam chyba trochę za ambitnie. Kwiecień za to, to planowo miesiąc poświęcony Agnieszce Lingas - Łoniewskiej. Zaopatrzyłam się już w książki pisarki, więc nie przewiduję tutaj żadnych problemów.

No właśnie... w marcu czytałam powieści zagranicznych autorów, wziełam udział w dwóch wspaniałych Book Tourach, pojawiło się trochę nowości i ogólnie był to bardzo nierówny miesiąc. Czytałam książki, które mnie zachwyciły, ale też takie, które mi się nie podobały...

Przeczytane:
  • "Układ" Ellie Kennedy ✮✮✮✮✮
  • "Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben ✮✮✮✮✮
  • "Podarunek" Cecelia Ahern ✮✮✮✰✰
  • "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" Stephanie Garber ✮✰✰✰✰
  • "Spójrz mi w oczy, Audrey" Sophie Kinsella ✮✮✮✮✰
  • "Cztery sekundy do stracenia" K.A. Tucker ✮✮✮✰✰
  • "Traktat o łuskaniu fasoli" Wiesław Myśliwski ✮✮✮✮✮
Wszystkie teksty znajdziecie pod zakładką Spis recenzji  na górze strony.
W kwietniu będą święta, więc czasu na czytanie będzie naprawdę sporo, co mnie cieszy - będzie wolne !
 Chciałam się pochwalić, że zarejestrowałam się i będę w maju na Targach Książki w Warszawie! Mam nadzieję, że się tam spotkamy, koniecznie dajcie znać czy się wybieracie, bo chciałabym Was poznać, a okazja jest idealna 😊
Nie mogę się doczekać, to będzie fantastyczny czas! 
Chciałabym Wam również podziękować za ponad 50 000 wyświetleń! 

Miłego wiosennego weekendu! My dziś zaczynamy sezon na ogniska 👌


5 komentarzy :

  1. Gratuluję wyniku i trzymam kciuki za zrzucenie kilogramów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to pierwsze zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Już mnie nie oszukasz" Cobena mam w planie, ale... nie mam pojęcia kiedy przeczytam. Za dużo książek, a za mało czasu ;)
    Też zabieram się za ćwiczenia, bo zimą miałam lenia ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik, cudowne zdjęcia! :) Mi "Układ" się nie spodobał, jak już z pewnością wiesz, ale za to bardzo dobrze wspominam "Caraval", który (oprócz głównej bohaterki) przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia przecudowne, masz ogromnny potencjał! Niestety nie czytałam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, jednak zawsze interesował mnie "Caraval". Dziwi mnie jego niska ocena, ponieważ za granicą słyszałam same pozytywne opinie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka