Majowe zdobycze


O w maju poszalałam... już dawno nie miałam takiego stosu nowych książek, ale obecność na targach i liczne promocje internetowe skusiły mnie i tak oto zgrzeszyłam, nadwyrężając swój portfel. Ech... półki już mi się wyginają, miejsce powoli się kończy, ale co zrobić. Najgorsze jest to, że zapominam o wyrzutach sumienia, jak tylko książki do mnie dotrą :)

  • Samantha Shannon "Czas żniw" - już zaczęłam ją czytać - fascynująca historia, chociaż początkowo trudna do przebrnięcia. 
  • Neil Gaiman "Gwiezdny pył" - kolekcjonuję Gaimana, ale ciągle nie mam czasu, by po niego sięgnąć. Kupuję jego książki w ciemno święcie przekonana, że będą  mi się podobać - takie przeczucie. Już niedługo się do nich zabiorę. Cudowne wydanie!
  • Cecelia Ahern "Lirogon" - już jutro na blogu. Bardzo ciekawy pomysł na fabułę. Jutro opowiem Wam o niej więcej. Książki Ahern są moją wielką miłością.
  • Elżbieta Rodzeń "Noc świetlików" - oczarowana "Zimową miłością" postanowiłam zaopatrzyć się w pozostałe książki pisarki.
  • Elżbieta Rodzeń "Dziewczyna o kruchym sercu" - autorka poradziła mi, bym przygotowała chusteczki. Tak zrobię! Jestem zdziwiona wyglądem tej książki. Jest bardzo ciężka, dość gruba, pięknie wydana. Szykuję się na czytelniczą ucztę!
  • Magdalena Witkiewicz "Czereśnie zawsze muszą być dwie" - na targach złapałam jeden z ostatnich egzemplarzy na stanowisku Filii - rozeszły się jak świeże bułeczki. Gdy dotarłam do kasy szczęśliwa, że mam ją w ręku obejrzałam się i w tłumie mignęła mi akurat Pani Magda. To chyba znak :). Muszę zaznajomić się z twórczością tej autorki. Podobno świetna. Sprawdzimy :)
  • Alek Rogoziński "Jak Cię zabić, kochanie?" - o tego faceta uwielbiam, to będzie moje drugie spotkanie. Czuję,  że będzie zabawnie!
  • Katarzyna Puzyńska "Motylek" - wstyd mi, że nie poznałam jeszcze tej serii, tak popularnej przecież. Nadrobię!
  • Kasie West "Chłopak z sąsiedztwa" - myślę, że to będzie lekka i bardzo miła historia.
  • Joanna Chmielewska "Większy kawałek świata" - prawdziwa legenda kryminału. Z przyjemnością wrócę do czasów dzieciństwa.
Tak przedstawiają się majowe zdobycze :) Nakładam sobie zakaz na kupno nowych książek. Jest co czytać i o czym pisać :)

Oto dowód, że wyginają mi się półki. Obawiam się, że pewnej nocy obudzi mnie huk walącego się regału o.O


14 komentarzy :

  1. Graimana chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czas żniw" to świetna książka, ale potrzeba czasu żeby się wciągnąć w fabułę. Podobnie jest z drugim tomem. Przede mną jeszcze finał :)
    A "Chłopak z sąsiedztwa" to urocza i niezwykle lekka książka. Idealna na lato :)
    Oby półki wytrzymały :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujący stosik :) Czytałam "Dziewczynę o kruchym sercu" - jest w nieco innym klimacie niż "Zimowa miłość", która bardziej chwyciła mnie za serce, ale rzeczywiście - bez chusteczek może być ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne zdobycze :)
    Chciałabym przeczytać "Chłopaka z sąsiedztwa " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności, ogromnie zazdroszczę ♥ Wydania książek Gaimana są PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos, w najbliższym czasie będziesz miała z czego wybierać! :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, aby jednak regał nie zawalił się pod tym stosem. W razie czego mogę coś podkraść, bo kilka tytułów mnie intryguje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawey stosik, co do polek mam podbinie :d znam ten bo li etz sie boje hahah :D pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, mam dokładnie to samo z półkami! Już tyle tam upchałam, że mam podobne obawy co Ty ;) Strasznie żałuję, że nie byłam na targach, ale mimo to zgromadziłam trochę książek w tym miesiącu i kilka tytułów nam się pokrywa :) Również kupiłam "Motylka", bo tyle osób chwali, mam "Czereśnie", których lektury już nie mogę się doczekać :) Czytałam już "Pracownię Dobrych Myśli" Pani Magdy i bardzo mi się podobała, ale słyszałam, że są dużo lepsze książki tej autorki :) "Jak cię zabić kochanie?" koniecznie muszę wkrótce przygarnąć! Podobnie jak Ty, jestem zachwycona "Zimową miłością", mam na półce "Dziewczynę o kruchym sercu" i jestem bardzo ciekawa!
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też to mam - jedna z moich półek też już się ugina i obawiam się, że kiedyś się zawali ;p Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik, uwielbiam podziwiać książkowe zdobycze innych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ani jednej pozycji, lecz życzę miłej lektury, bo chcę być uprzejma

    Dawno nie było mnie w blogosferze, więc przypominam kim i skąd jestem: http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Puzyńska i Alek Rogoziński ❤️❤️❤️ Polecam zacząć od tych książek i zdjąć bana na zakupy bo po Motylku będziesz chciała kolejne tomy 😂

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka