Moje typy przed sobotnim finałem!

Od lat jestem wielką fanką Eurowizji. Fajne jest to, że cała Europa może się zjednoczyć ogladając, słuchając i kibicując poszczególnym reprezentantom. W tym roku również czeka nas wiele emocji, tym bardziej, że nasza Kasia Moś (swoją drogą przepiękna kobieta) zakwalifikowała się do finału i ma moim zdaniem niezłą piosenkę i duże szanse na wygraną. Bardzo dokładnie oglądałam tegoroczne półfinały i mam kilku faworytów, którym będę kibicować i oczywiście głosować.
Jeśli chodzi o sam konkurs to różnie to bywało na przestrzeni lat, ale od tak mniej więcej 2014 roku uważam, że poziom konkursu szybuje w górę, a artyści prezentują naprawdę wspaniałą muzykę. Oczywiście reprezentantów jest dużo i trzeba w jakiś sposób się wyróżnić, ale ja zwracam uwagę przede wszystkim na przekaz piosenki i oczywiście głos.
Moją faworytką w tym roku jest oczywiście nasza Kasia - dała czadu dziewczyna w półfinale i z niecierpliwością czekam na jej występ jutro. Kasia będzie występować jako druga, więc nie będziemy długo czekać.



Oprócz Kasi mam dwóch faworytów, gdzie nie mogę się zdecydować i będę głosować zarówno na Bułgarię jak i na Belgię. 
Młody Bułgar, powala swoim głosem, cudowną piosenką i niesamowitym magnetyzmem scenicznym. Cudo!




Młoda Belgijka ma fantastyczną piosenkę i bardzo nietypowy niski głos. Mam wrażenie, że w półfinale była dość mocno zdenerwowana, ale mam nadzieję, że opanuje emocje i pewnie wystąpi na scenie w sobotę. Trzymam z całej siły za nią kciuki.





Duże szanse na wygraną ma moim zdaniem również przesłodki Portugalczyk. Jego występ był bardzo ekspresyjny i zupełnie nie w stylu Eurowizyjnym, ale jest w nim coś fantastycznego.




A Wy komu kibicujecie w tym roku? :)

10 komentarzy :

  1. W internecie najczęściej spotykam się z typami, że Eurowizję wygrają Włochy, ale przyznam szczerze, że nie słyszałam jeszcze żadnej konkursowej piosenki z wyjątkiem naszej, więc dopiero podczas finału okaże się komu kibicuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoch jest przezabawny i przesympatyczny - oglądałam wywiady i naprawdę świetny człowiek :) piosenkę ma niezłą i będzie wysoko, ale ja jednak stawiam na tych powyżej zwłaszcza na Bułgarię :)

      Usuń
  2. Ta portugalska piosenka kojarzy mi się z bajką ;) Belgijski występ bardzo się wyróżniał i w sumie mi się podobał, ale raczej nie mam swoich faworytów.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się najbardziej podoba Francja, tylko ona i Mołdawia wpadły mi w ucho, jakoś się wyróżniły podczas słuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w Portugalii, ale ona raczej nie wygra, za mało komercyjna. Do gustu przypadła mi również Francja! Co do Włoch - moje serduszko zawsze będzie z Italią!
    Mnie za to nasza reprezentanka nie przypadła do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od wtorkowego występu zakochałam się w piosence Belgijki. Dziewczyna wyróżniła się na tle innych kandydatów. Takie same szanse ma wg mnie Bułgar. Nie wiem dlaczego ale spodobała mi się piosenka Białorusi. Może dlatego, że w czwartek tak na prawdę byli najbardziej weseli i w sumie nie nudziłam się na ich występnie. Bo niestety ale tegoroczna Eurowizja jest dla mnie troszkę nudna. Zdecydowanie lepsza była w Szwecji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już któryś raz na Eurowizji piosenka Belgii mnie urzekła, oczywiście kibicuję Polsce, ale trzymam kciuki też za Belgię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem totalnie zawiedziona tegoroczną Eurowizja. Co prawda cieszę się, że wygrał mój faworyt, ale ogromnie żałuję, że tak nisko ocenili występ naszej reprezentantki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to było bardzo niesprawiedliwe, bo nasza Kasia ma kawał głosu i jest bardzo profesjonalna - szkoda. Tak ja stawiałam na zwycięzce i tak też się stało :) ale samo głosowanie nie było zbyt emocjonujące, bo już po głosach jury było wiadomo, że nikt nie doścignie Portugalii, szkoda że nie było większej walki. No cóż zobaczymy co będzie za rok :)

      Usuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka