Podsumowanie kwietnia 2017



I wtedy przyszedł maj!
Tak możemy dziś zaśpiewać witając kolejny miesiąc. Tylko jakby pogoda trochę się poprawiła to byłoby już całkiem super, no ale cóż trzeba to przecierpieć i przeczekać.
A w maju oj czuję, że będzie się działo.... w moim życiu opsobistym, ale i nie tylko. Zbliżają się Warszawskie Targi Książki i jestem już zupełnie nastrojona na wyjazd! Teraz tylko popędzam czas i czekam niecierpliwie na 20 maja :)

A co przyniósł kwiecień - u mnie spadek formy czytelniczej, ale nie jest tak źle. Święta, które minęły zbyt szybko, kilka zawirowań i kilka dodatkowych marzeń.
Udało mi się przeczytać 4 książki:

Agnieszka Lingas - Łoniewska "Skazani na ból" ✮✮✮✰✰
Andrzej Sapkowski "Czas pogardy"                     ✮✮✮✮✮
Andrzej Pilipiuk "Rzeźnik drzew"                        ✮✮✮✰✰
Elżbieta Rodzeń "Zimowa miłość"                       ✮✮✮✮✮

Oprócz tego pojawiło się kilka postów osobistych. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, które wywołują wielki uśmiech na mojej buzi. Szczerze mówiąc, zawsze mam obawy jak dodaje jakiś post, czy ktoś go chociaż przeczyta, czy będzie dla kogoś ciekawy, ale coraz bardziej upewniam się, że moje obawy są bezpodstawne. Oczywiście mogłabym poświęcać blogowaniu więcej czasu, ale istnieje jeszcze tzw. ,,życie" i muszę jakoś pogodzić ważne dla mnie sprawy. No ale staram się jak mogę :) 
Hej majówka jeszcze trwa, więc udanego odpoczynku i do zobaczenia przy kolejnym wpsie !




4 komentarze :

  1. Little Black, mam wrażenie, że nie watyo przejmować się tym, jak post zostanie przyjęty tylko pisac po prostu i z serca. Gratuluję kwietniowego zaczytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku i niech majowy będzie bardziej zadowalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobry wynik! Mnie się udało przeczytać chyba dwie lub trzy - nic szczególnego...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik :) Gratuluję :) I życzę zaczytanego maja :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka