Podsumowanie Book Tour z książką "November 9" Colleen Hoover


No i zakończył się Book Tour, którego byłam organizatorką. Książka jest już u mnie cała i zdrowa.
Dziękuję pięknie wszystkim uczestniczkom, które zechciały wziąć udział w mojej zabawie! Jestem Wam naprawdę wdzięczna za piękną pamiątkę, którą zachowam i na pewno często będę do niej wracać. Cieszę się, że wszystko się udało mimo małych problemów w lutym, co wydłużyło czas trwania zabawy o miesiąc. Książka krążyła po pocztach i chwilowo nawet do mnie wróciła, ale koniec końców wszystko się udało i szczęśliwie dotarliśmy do mety! Dziękuję wszystkim dziewczynom za potraktowanie sprawy poważnie i wysyłanie książki poleconym, przez co łatwo było ją namierzyć. Dziękuję za wszystkie wpisy i uwagi. Przeczytam je wnikliwie i porównam, ze swoimi wrażeniami. Dziękuję za super recenzje i zaangażowanie. Mam nadzieję, że miło będziecie wspominać zarówno książkę, jak i mnie :)










Oto mapka obrazująca przebieg Book Tour:





Recenzje dziewczyn znajdziecie tutaj:


Takie uczestniczki to skarby i osoby warte polecenia.
Book Tour to świetna sprawa. Mamy możliwość przeczytania książki za niewielką cenę - trzeba tylko zapłacić za list polecony no i podejść do sprawy odpowiedzialnie :)
Uwielbiam Book Toury - do następnego!

8 komentarzy :

  1. Czekam na jakiś kolejny, chętnie wezmę w nim udział! :)
    aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż szkoda że się nie załapałam na ten Book Tour! Może kolejnym razem się uda :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, przegapiłam, przeczytałam dopiero co nową książkę Hoover "Confess" i jestem nią zachwycona. "November 9" wciąż przede mną! Gratulacje takiego super BookTouru! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że na następny Book Tour, który wypuścisz sama się zgłoszę... o ile znowu nie przegapię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taki book tour.

    OdpowiedzUsuń
  6. Book Toury to świetna sprawa a z takimi wspaniałymi książkami tym bardziej :) "November 9" to według mnie jedna z lepszych powieści autorki :)
    Zazdroszczę pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, gdybym wiedziała wcześniej ;) Czekam na następny BT :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka