Podsumowanie maja 2017


Co to był za miesiąc! Wiosna w pełni, a nawet przez kilka ostatnich gorących dni można uznać, że już prawie lato.
Największym wydarzeniem minionego miesiąca były oczywiście Targi Książki w Warszawie. Będę naprawdę miło je wspominać i mam nadzieję, że uda mi się wyrwać na nie za rok. Być może będzie to moja ostatnia okazja na takie eskapady przed założeniem rodziny. 
Moją krótką relację z Targów znajdziecie tutaj .
W maju przeczytałam 5 książek i dwie krótkie książeczki z biblioteki Hogwartu. Wynik nie jest powalający, ale w tym roku jak dobrze liczę przeczytałam już 30 książek. To naprawdę sporo. W 2016 przez cały rok udało mi się przeczytać zaledwie 37, więc tegoroczny wynik, jeśli utrzymam tempo czytania, znacznie go przewyższy. Ale przecież nie chodzi o czytanie na wyścigi. Statystyki prowadzę po prostu z czystej ciekawości.
Poszalałam w tym miesiącu z zakupami i przybyło mi trochę książek o czym możecie przeczytać tutaj.

A tak prezentują się przeczytane w tym miesiącu pozycje wraz z moimi średnimi ocenami:
  • ,,Baśnie Barda Beedle'a" J.K. Rowling ✮✮✮✮✮
  • ,,Quidditch przez wieki" J.K. Rowling ✮✮✮✮✮
  • ,,Bez przebaczenia" Agnieszka Lingas - Łoniewska ✮✰✰✰✰
  • ,,Gus" Kim Holden ✮✮✮✮✰
  • ,,Confess" Colleen Hoover ✮✮✮✰✰
  • ,,W cieniu prawa" Remigiusz Mróz ✮✮✮✰✰
  • ,,Lirogon" Cecelia Ahern ✮✮✮✮✮

Razem: 2399 stron co daję średnio 77 stron dziennie.
Wszystkie opinie o ksiażkach znajdziecie pod zakładką spis recenzji. Polecam zajrzeć.
Jak zawsze dziękuę wszystkim odwiedzającym, których w zeszłym miesiącu było naprawdę mnóstwo. Przybyło kilku obserwatorów, więc dziękuję, że coś Was mojej stronie zainteresowało i chcecie zostać ze mną na dłużej. 

Prośba !
Kochani szykuję rozdanie/konkurs w tym miesiącu i chciałabym Was zapytać jaką nagrodę chcielibyście wygrać? Zastanawiałam się nad pięcioma tytułami, z tego chciałabym wybrać dwie książki, ale nie mogę się zdecydować. Proponuję takie, które sama polecam. W pasku bocznym pojawi się za chwilę ankieta - zagłosujcie i wybierzcie nagrody ! :)

Jeszcze news miesiąca: prawdopodobnie już w czerwcu pojawi się kolejna część z cyklu Ember In The Ashes Saaby Tahir "Pochodnia w mroku" - nawet nie wiecie jak czekam na kontynuację losów Lai i Eliasa!!!! Czekamy na konkretne informacje od Wydawnictwa Akurat !


Na koniec zostawiam Was z moją piosenką miesiąca. Do następnego!


6 komentarzy :

  1. "Gusa" i "Lirogon" ma w planach. U Ciebie wysoko ocenione, więc jestem optymistycznie nastawiona :D
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gus" to bardzo dobra kontynuacja "Promyczka" myślę, że nie będziesz zawiedziona :) "Lirogon" to książka bardzo oryginalna i wciągająca :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. "Confess" już czeka w kolejce na przeczytanie :)
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rewelacyjnego wyniku i życzę zaczytanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik, głos w ankiecie oddany! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 77 strony na dzień to bardzo dobry wynik, więc szczerze gratuluję i życzę oczywiście równie zaczytanego czerwca ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka