Letnie rozdanie - do zdobycia "Sekretne życie pszczół" [ZAKOŃCZONY]

Chciałabym zaprosić Was na obiecywane już długo rozdanie, które ciągle odkładałam i odkładałam aż w końcu się zebrałam. Do wygrania jest książka "Sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd, która mnie zaczarowała w tym roku. 

Co trzeba zrobić? Być publicznym obserwatorem bloga i zostawić pod tym postem zgłoszenie:
Zgłaszam się.
Email:
Moja strona:

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jestem ja, właścicielka tego bloga.
2. Do wygrania jest jedna książka Sue Monk Kidd "Sekretne życie pszczół". Książka jest w stanie idealnym.
3. Zgłoszać się można od 07.07 do 17.07. 2017r. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
4. Uczestnikiem jest każdy kto spełni WSZYSTKIE wymienione warunki, czyli jest publicznym obserwatorem bloga i zostawi zgłoszenie pod tym postem.
5. Nie wysyłam książki za granicę. 
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania do 2 dni po zakończeniu rozdania.
7. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.
8. W ogóle nie biorę pod uwagę osób, stron które są tylko "łowcami" konkursów. Będę to sprawdzać i ignorować te zgłoszenia, ostrzegam.


Zachęcam do udziału, bo książka jest naprawdę świetna :) MOJA RECENZJA

8 komentarzy :

  1. Zgłaszam się.
    Email: agjuj@wp.pl
    Moja strona: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam chęć przygarnięcia książki :)
    Email: marcelina18@vp.pl
    Moja strona: ksiazkojady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od bardzo dawna chcę ją przeczytać, ale jakoś nigdy mi nie po drodze, więc może teraz się uda. :D
    Zgłaszam się (:
    Email: koneko.kontakt@gmail.com
    Moja strona: recenzje-koneko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam sie
    mail: mrocznaalice@onet.pl
    moja strona:
    https://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    Email:kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    Moja strona: https://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Email: elementarz90@gmail.com
    Moja strona: www.recenzjapisanaemocjami.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    mail: insane.sanity.pl@gmail.com
    Moja strona: pewnalekturka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za udział :) wyniki będą koło środy :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka