Podsumowanie czerwca 2017


Dwa dni temu pożegnaliśmy czerwiec i połowa roku zleciała nie wiadomo kiedy. Zapraszam Was dziś na krótkie podsumowanie i kilka luźnych przemyśleń.
W lipcu pojawi się na blogu rozdanie w którym do wygrania będzie "Sekretne życie pszczół", więc bądzcie czujni. 
Już jutro zapraszam Was na recenzję książki na którą czekałam z utęsknieniem - druga część cyklu "Ember In The Ashes" - to będzie recenzja w której będę kipieć z zachwytu, ostrzegam :)
Remigiusz Mróz ogłosił, że w lipcu pojawi się nowa książka - ten człowiek nie przestaje mnie zadziwiać. Czekam na premierę, bo zapowiada się naprawdę interesująco, więc na pewno recenzja będzie też w lipcu.
Pod koniec miesiąca mineło 20 lat od pierwszego wydania Harry'ego Pottera. Ta historia jest nieśmiertelna, kultowa i taka już pozostanie. Nie moge się doczekać, aż przedstawię ją swoim dzieciom. Kocham i zawsze będę kochać Harry'ego.


Taki jest wstępny plan. W czerwcu miałam przyjemność czytać książki Joanny Chmielewskiej, a w lipcu postaram się nadrobić zaległości w twórczości Kasi Bondy, bo cały czas to odkładam.
Ostatnio dodałam post o ulubionych blogerach. Możecie go przeczytać tutaj
Dotarliśmy również do mety z Book Tour i już zastanawiam się nad kolejnym :)
W czerwcu przeczytałam 5 książek:

  • Kasie West "Chłopak z sąsiedztwa" - bardzo, lekka i miła lektura.
  • Alek Rogoziński "Jak Cię zabić, kochanie?" - szalona historia! 
  • Elżbieta Rodzeń "Dziewczyna o kruchym sercu" - Rodzeń - to nazwisko pojawi się na blogu jeszcze nie raz.
  • Joanna Chmielewska "Wszystko czerwone" - czarny humor, mnóstwo zabawy i kilka trupów.
  • Joanna Chmielewska "Przeklęta bariera" - książka, która bardzo przypadła mi do gustu.
Wszystkie teksty znajdziecie pod zakładką Spis recenzji na górze strony. Zajrzyjcie, poczytajcie, zostawcie komentarz, będzie mi bardzo miło :)

Czerwcowa pogoda nas rozpieszczała, więc zostawiam Wam kilka fotograficznych pocztówek:







Piosenka miesiąca:

Harry Styles cudownie czaruje, a ten numer uważam za genialny! Słucham bez końca.

2 komentarze :

  1. Harry w moim życiu również odegrał ważna rolę, więc wiem co czujesz wobec niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam w kolejce Bondę do przeczytania. Już się nie mogę doczekać jak po nią sięgnę!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka