Trzecie urodziny bloga!




To niemożliwe jak szybko mija czas. Będąc dzieckiem uważałam zupełnie inaczej. Wakacje były niewyobrażalnie długie, a pory roku następowały po sobie bardzo powoli. Nie mam pojęcia czy to z wiekiem czas ucieka coraz szybciej, czy po prostu czasy się zmieniły i teraz tak wygląda rzeczywistość. Trzy lata. Jestem tutaj z Wami trzy lata. Nie potrafię opisać tego, ile radości dało mi to miejsce, jak bardzo rozwineło moją pasję i spełniło kilka marzeń. Jak dobrze się tu czuję i nie zamierzam przestać pisać. Dziękuję Wam pięknie - każdej osobie, która pojawia się na tej stronie. To dzięki Wam moje życie jest piękniejsze, ciekawsze i nigdy się nie nudzę. W moim słowniku od długiego czasu nie ma takiego słowa. Książek do przeczytania mam w swoim życiu jeszcze mnóstwo, a do opowiedzenia o nich mnóstwo pomysłów. Jestem szczęśliwa tu i teraz m.in właśnie dzięki temu miejscu. Moim Miejscu dla słów. ❤
Iwona

9 komentarzy :

  1. Udanych kolejnych lat blogowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że po osiemnastych urodzinach czas biegnie trzy razy szybciej... Życzę kolejnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana oby wena nigdy Cię nie opuszczała a przyjemność z pisania sprawiała Ci wciąż tyle samo satysfakcji! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci kochana kolejnych dłuuugich lat z nami :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat! :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Gościu dziękuję za komentarz - wszystkie są dla mnie niezwykle ważne i motywują mnie do dalszej pracy!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka